Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Ersäng Skolan 6B - 5 maj 2010 10:33

   Göran I.

Vad är din ålder?

Svar: 55 år.


Vad är din favorit färg?

Svar: Den är blå.


Hur länge har du jobbat som vaktmästare?

Svar: Jag har jobbat i sammanlagt 10 år.


Är det kul att jobba som vaktmästare?

Svar: Ja det är det .


Har du mycket att göra som vaktmästare?

Svar: Ja jag har fullt upp!


Vilka skolor jobbar du på?

Svar: Ersängskolan och Östra Ersboda skolan.


Vilka skolor har du jobbat på?

Svar: Ersängskolan och Östra Ersboda skolan.


Vad gillar du för sorts mat?

Svar: Jag gillar nog mest kött.


Vad tycker du om maten på skolan?

Svar: Den är ganska god.


Har du någon gång tänkt på att potatisen smakar tvål eller att den är antingen för mjuk eller för hård?

Svar: Ja, potatisen kan smaka lite konstigt.


Kan du göra något åt datorerna?

Svar: Nej, jag vet väldigt lite om datorer.


Finns det något som vi kanske inte vet om dig?

Svar: Jag jagar och fiskar.


Vad kör du för bil?

Svar: En Volvo V70 Diesel.


Hur ser din familj ut?

Svar: Jag har en fru, tre döttrar och 2 barnbarn.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Det här är Ersängskolans 6B :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards